14 Φεβ 2008

μιά μπίρα

θυμήθηκα μια κουβέντα φίλου που δούλεψε κάποτε στην Τανζανία, δίπλα στην λίμνη Βικτώρια, σε ψυγείο-συσκευαστήριο για ψάρι πέρκα, ιδιοκτησία έλληνα παρακαλώ. Οι ντόπιοι που δούλευαν μαζί του του έλεγαν λοιπόν πως "όποιος έχει χρήματα για να αγοράσει μιά μπίρα, είναι πλούσιος "
τώρα αν παραδεχτούμε πως μιά μπίρα ισούται με ένα nock (0,65euro) και κοιτάξω γύρω γύρω στα τοξοτικά πράγματα και πραγματάκια μου εύκολα διαπιστώνω οτι είμαι ζάπλουτος...(οι προμηθευτές μου σίγουρα, εγώ έχω χάσει πολλές μπίρες) σιγά σιγά μέσα σε 6 χρόνια έχω συγκεντρώσει ολόκληρο μαγαζί στον Αη Γιάννη. Μιά πρόχειρη απογραφή παρουσιάζει 3 riser (έχω πουλήσει και 2...), πολλές και διάφορες λαβές, 6 ζευγάρια ελάσματα από 36 έως 44# (έχω πουλήσει 2 και άλλο 1 ξεκόλησε), 4 σκοπευτικά, 4 button, αμέτρητα arrow rest, 1 radar, 1 laser ευθυγράμμισης, 3 πλήρη σετ stabilizers με τα βαριδάκια και τα λαστιχάκια τους, χορδοφτιάχτης και χορδονήματα πολλά και διάφορα. Βέλη...: 2 νούμερα Cartel Triple, 4 νούμερα Ace, 3 νούμερα Carbon Express, 1 Carbon Tech, 1 Red Line, τα χιλιάδες φτεράκια, μύτες, nock και pin-nock για το κάθε βέλος, κόλες, όλα τα tabs της αγοράς, 4 προγράμματα Η/Υ για επιλογή βέλους ( το καλύτερο εδώ )κπλ, Palm και πρόγραμμα Target plot για καταγραφή του σκορ και του γεωμετρικού κέντρου της βολής, 2 ζυγαριές ακριβείας, κόφτης βελών, στόχος Domino και 7 διαλυμένα κέντρα, 2 μεγάλους ψάθινους και 1 μικρό κατάλληλοι για πατάκια πλέον, κιάλια και τηλεσκόπια, ότι κυκλοφορεί από βιβλίο και video. Προσθέστε και αμέτρητες ώρες στα foroum του internet. Όπως καταλαβαίνετε έχει εκτροχιαστεί κάπως το πράγμα.
Εν πάση περιπτώσει μετά από ολα αυτά κάπως έχω καταλήξει με ποιά πράγματα θα δουλέυω στο εγγύς τουλάχιστον μέλλον, Best Zenith+ Samick Extreme 48# στα δάχτυλα+ Ace470 77cm με 120αρα μύτη, Arc sx 10 σκοπευτικό με 12ρι Beiter ανοιχτό pin, Are rest και Beiter button. Κάποια από αυτά τα ανταλακτικά τα έφερα για πρώτη φορά στην Ελλάδα όπως τα Nano XR κλπ.
Τώρα, αν αυτό είναι υγιής ανησυχία και άμετρο ενδιαφέρον η κατινίστικο shopping therapy ας αφήσει σχόλιο ο γιατρός, το πιθανότερο να είναι κάτι ενδιάμεσο...
Σε αντιπαράθεση, ο φίλος μου ο Γιώργος ο Καλομοίρης, με ένα τόξο και ένα βέλος χωρίς να έχει ρίξει άφτερο ποτέ και χωρίς να ανησυχεί για τη ρύθμισή του, έχει και αυτός εγκατασταθεί στα ψηλά της α' κατηγορίας. Του το έχω πεί πολλές φορές, τον ζηλεύω αφόρητα!!! Τώρα τελευταία όμως τον βλέπω ανήσυχο για τόξο... νομίζει οτι φταίει το φτηνό του rizer, που βροντοκοπάει σαν παλιοκαραβάνα, αλλά εγώ λέω οτι φταίει η αρυθμισιά.
Επίσης ο κουμπάρος.... αν και κάπως τον παίρνει το ρεύμα μου και έχει αλλάξει 3 είδη βελών και ελασμάτων, σταθερά δουλέυει και βελτιώνεται χωρίς και να τα πολυανακατεύει... και είναι και τζάμι ρυθμισμένος... βέβαια έχουμε πουληθεί στον ΟΤΕ αλλά χαλάλι.
αυτά για τα υλικά, για την περιπέτεια της τεχνικής, άλλη μέρα...

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η τόσο αναλυτική περιγραφή του έρωτά σας,ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου,επιβεβαιώνει τη γνώμη μου οτι δεν φοβόσαστε τη διαστροφή σας και επομένως είσαστε υγιέστατος.

Γιατρός είπε...

Και η ανωνυμία επίσης είναι μια υγιεινή διαστροφή.

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

aferim sivirineh,
η οροθογραφία πάσχει αλλά νομίζω ταιριάζει η έκφραση

Ακης Μιχ. είπε...

Όταν λέμε μια μπίρα εννοείς 1 λίτρο στον Αλαντίν με κεμπάπ και τα υπόλοιπα……
Όσο για τον πλούσιο εξοπλισμό βλέπω στο κύπελλο τον έλεγχο εξοπλισμού να σου τον κάνει το ΣΔΟΕ

Ανώνυμος είπε...

sto kalò i vida tou!!! stous panellinious eteixe bre paidi mou!?
ante, ante, pali kalà ta piges...den tha se doume stin kina, alla kalà einai...
filakia!!!
ifi

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

Ιφι, για δες μετάδοση, λεπτό προς λεπτό....

Ανώνυμος είπε...

Egv akolouthw ti sumvouli tou protoniti mou. Otan eisai xalia kai down pies mia mpira, to proigoumeno vrady prin ton agona pies mia mpura, an de ksereis ti na kaneis gia na luseis to provlima sou pies mia mpura.

Kai douleuei roloi!!

Sorry twra prepei na fugw, exo omada anonumwn alkoolikwn....

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

alexius, καλά που έχεις προπονητή και σε συμβουλεύει... εδώ στην επαρχία ότι μας κατεβάσει η γλάβα... το τσίπουρο ειναι το ίδιο αποτελεσματικό;