20 Ιουν 2009

φίλε μου Βασίλη...

Βασίλη φίλε μου,

να ξέρεις, καθώς τοξοτικά είσαι μικρούλης ακόμη, πως απ'τον αγώνα της Λαμίας πήρα πολύ, πάρα πολύ μεγαλύτερη συγκίνηση και εμπειρία μάχης, απ'οτι στο Porec, ένα χρόνο πριν. θέλω να πω, τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους. εκεί στα παγκόσμια για να περάσεις καλά, πρέπει να ρίχνεις μες το νερό βρέξει χιονίσει 1330+. να κάνεις 2-3 καλές - γερές κόντρες και στα τελικά όλα παίζονται και ένας κερδίζει... επίσης μπορείς να πας για να γεμίσεις την λίστα και να κάνεις τουρισμό. τώρα, έχοντας να ρίξω σε αγώνα μήνες, και βέλος μήνα, να πάω στην άκρη του κόσμου, να κάνω τι; βόλτα; αν με παίζουν, 14/10 πάω στην Κύπρο με χαρά , να'χω ετοιμαστεί και στοιχειωδώς. και αγώνας σύμφωνος με τις δυνάμεις μου.

Ρεβάνς απ'τον Μίμη!!!


το νέο σύνθημα! οι πιο συναρπαστικές και εκπαιδευτικές κόντρες είναι, με περίπου ισοδύναμους αντιπάλους. αν ρίχνεις με τον κορυφαίο, είσαι σαν τον τερματοφύλακα στα πέναλτι. το'φαγες; ε καλά!!! το'πιασες; θεός!!! άντε όμως κόντρα στον πόντο και σήκωσε το τόξο. το είδες λίγο το σκηνικό στο κύπελλο του κλειστού. αυτό στο χωριό μου το λένε baby steps... :-)

η Κύπρος έχει για όριο παγκοσμίου, 1285-->Fita και 635-->2x70. κατά την γνώμη μου είναι πιο σωστή απόφαση απ'την δική μας, πιο αντίστοιχη του θεσμού. με 635-640, ρίχνεις και μία κόντρα με τον Ιm - Park κλπ. για την εμπειρία του πράγματος. χωρίς κόντρα, τσάμπα τα λεφτά... αν ήταν στο χέρι μου, θα τα έκανα τα όρια 1285 & 640...

και κάτι ακόμη, φίλε μου Βασίλη,
και η Δεκέλεια και το Ulsan την ίδια γραμμή βολής έχουν, μόνος βγαίνεις στην σέντρα και κάνεις ότι μπορείς να κάνεις. ο στόχος ίδιος είναι. και τα μέτρα τα ίδια. τώρα αν δίπλα είναι ο Βασίλης η ο Di Buo, δεν έχει καμιά σημασία. ο αγώνας του καθενός είναι ξεχωριστός, και ουσιαστικά δεν ξέρεις ποιος είναι ο αντίπαλος. η διαφορά είναι στη σχέση σκορ-κατάταξη, πράγμα που το ξέρεις και πριν καν ρίξεις το πρώτο βέλος.
ένα 620 στην Δεκέλεια σου δίνει μετάλλιο, ( ή μήπως σου έδινε, πολλά ακούω από Βορρά, θα δείξει ) αλλά ακριβώς αυτό δείχνει και τον ερασιτεχνισμό μας, πράγμα που δεν είναι κακό, αρκεί να το αποδεχτούμε και να μην το συγκρίνουμε με τους αγώνες των επαγγελματιών... τώρα το 630 η το 1250fita είναι τίποτα σε μεγάλο αγώνα. είναι ένα πράγμα σαν εσύ να κοιτάς εμένα :-)) σοκ και δέος (χοχοχο) θέλω να πω, ιδού η Ρόδος και το πήδημα. κάνε ένα προσωπικό η εθνικό η παγκόσμιο ρεκόρ αν το επιζητείς και δύνασαι στην Λαμία, στην Κόνιτσα η στο Βερολίνο. το ίδιο είναι...

4 σχόλια:

Vassilis είπε...

Μιλτιάδη φίλε μου (και δάσκαλε ;)
Το θέμα είναι ότι βλέπουμε το θέμα απόδιαφορετική οπτική.
Λές δηλαδη :
"πως απ'τον αγώνα της Λαμίας πήρα πολύ, πάρα πολύ μεγαλύτερη συγκίνηση και εμπειρία μάχης, απ'οτι στο Porec"
Αυτό ήθελες να πάρεις, αυτό πήρες. Ζήτησες την συγκίνηση του αγώνα που η Λαμία στην έδωσε γιατί εκεί αγωνίστηκες για το αποτέλεσμα, στο Porec.... συμμετείχες.
Στο επίπεδο που βρίσκεσαι αυτό είναι πλέον το ζητούμενο για εσένα.

Εγώ πάλι το βλέπω από την άλλη οπτική. Το ζητούμενο για εμένα είναι να φτασω στο επίπεδο που βρίσκεσαι (από θέμα εμπειριών)
Δυστυχώς ο χρόνος με πιέζει (είμαι νέος ακόμα δεν λέω...αλλα ο καιρός περνάει και για μένα -γμτ- :)
Έτσι προσπαθώ να βελτιωθώ εκμεταλευόμενος τα λάθη και τις εμπειρίες των άλλων (ναι γίνεται, αρκει να βλέπεις στην σωστή μεριά)
Π.χ. Από τον αγώνα στα Βριλίσσια,η πρώτη μέρα πήγε εντελώς χαμένη. μηδεν κερδος. Μετά όμως απο το σχόλιο σου στο τηλέφωνο (το γνωστο μην επαναλαμβανόμαστε :) είδα την επόμενη μέρα από τελείως άλλη οπτική.
Σταμάτησα να ασχολούμαι με τις δικές μου τις βολές και άρχισα να βλέπω.Μόλις τελείωνα τις βολές μου(στα γρήγορα) έβγαινα έξω από το γήπεδο, πήγαινα στο κυλικείο και παρατηρούσα πως αντιμετώπιζαν τον αγώνα οι συναθλητές μου. Μεγάλη διαφορά μεταξύ αθλητών. Αλλα παρατήρησα πως οι καλοί (και μιλάω για τους λίγους καλούς) είχαν περίπου την ίδια συμπεριφορά. Ηρεμία,σκέψη, ανάλυση στο μυαλό των βολών που προηγήθηκαν, προετοιμασία γιά τις επόμενη βολές και κυρίως λίγα λόγια και μάλιστα οταν κουβέντιαζαν οι κουβέντες δεν είχαν να κάνουν με τις βολές και των αγώνα, αλλα γενικά περι τοξοβολίας. Ηταν σαν ρε παιδί μου να ξαναέδιναν το αγώνα σε ένα μέρος μέσα στο μυαλό τους. Ενώ η μάζα (και εγω μέσα)... χύμα, τρεχανε συνέχως στον πίνακα να δουν την κατάταξη, πόσο εχουν ποσο θέλουν ακόμα, τι σκορ έκανε ο δεινα κλπ.. ούτε την στοιχειώδη πρόνοια για την έκθεση στόν ήλιο και την ζέστη (ναι μου το σχολίασες και αυτό και σε ευχαριστώ, ήδη πήρα καπέλο και αντιλιακό και φροντίζω να μην εκτίθεμαι αναίτια στον ήλιο :).
H δεύτερη μερα λοιπόν του πρώτου ΦΙΤΑ μου ήταν μεγάλο μάθημα. Δούλεψα αυτό το λίγο διαστημα (κυρίως στο μυαλό μου) και πιστεύω ότι βελτιώθηκα. Για αυτό σου είπα ότι αύριο ο αγώνας είναι crass test για μένα.
Τα σκορ μου μέχρι τώρα στα 70 ..ασε να μην τα σχολιάσω καλύτερα :) αλλά θέλω να δώ ποσο μπορεί να βελτιωθώ χρησιμοποιώντας τις εμπειρίες τρίτων.
Άρα Μίλτο μου το ζητούμενο για μένα είναι να παρατηρώ το πρίν και το μετα την βολή από ένα αθλητή επιπέδου και όχι την βολή αυτη καθ' εαυτή και αυτό δυστυχώς δεν στο δίνουν τα βιντεάκια στο YOUTUBE.
Ναι Δεκέλεια και ULSAN την ίδια γραμμή βολής έχουν αλλα αν δίπλα είναι ο Βασίλης η ο Di Buo ΠΑΙΖΕΙ ρόλο.
Το ίδιο όπως τότε στο σχολείο που παρ'ολο που ο ίδιος δάσκαλος έκανε μάθημα και στο Γ1 και στο Γ3 εμείς θέλαμε να πάμε στο τμήμα με τους καλούς μαθητές. Γιατί λες ?

Πολλά είπα ώμως (και μπορεί να μην ακούστηκαν όπως τα σκέφτομαι, αλλα ...Μίλτος είναι μόνο ένας :)

Ες αυριον λοιπόν τα σπουδαία
Καλή σου νύχτα και καλή δύναμη

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

"να παρατηρώ το πρίν και το μετα την βολή από ένα αθλητή επιπέδου και όχι την βολή αυτη καθ' εαυτή"

τέλος τέλος αυτήν την ριμάδα την βολή πρέπει να κάνεις...αν κοιτάς τι κάνει ο ΙΜ είδες τι σε περιμένει.. αυτός τη δουλειά του και εσύ την δική σου. αλλιώς θα μείνεις με βέλη στο χέρι :-)
αυτά περί διδασκαλικής, μακρυά από μένα, είμαι ΙΣΩΣ λιγότερο τυφλός και αυτό με μεγάλη επιφύλαξη...

καλό βόλι σήμερα.. έρχεται και ο Indy

Vassilis είπε...

Άντε και τώρα λίγη προπόνηση, να κάνουμε επιτέλους αυτή τη ρημάδα την βολή σωστά κάθε φορά :)
Επόμενος στόχος, μιά αξιοπρεπής εμφάνιση στην Κέρκυρα
Αντε να με δώ :-/

Οποιοσδηποτε είπε...

Τωρα εγω να πω οτι δεν το περιμενα αυτο το ποστ αργα η γρηγορα; εεεεεεεεεεεεεε; να το πω;