26 Ιουλ 2012

ψάρακας γεμάτος προσδοκίες :)

Στις 26/7/2012 4:23 μμ, ο/η --- ---  έγραψε:

 Καλησπέρα φίλε μου. Βρήκα το μπλογκ σου μετά απο αναζήτηση που έκανα στο ιντερνετ για την τοξοβολία. Απ ότι έχω καταλάβει ασχολείσαι με το άθλημα και αυτός είναι ο λόγος που σου στέλνω  αυτό μήνυμα, για να σου κάνω κάποιες ερωτήσεις. Φασικά δεν είσαι υποχρεωμένος να μου απαντήσεις αλλά αν το κάνες θα σου ήμουν πραγματικά ευγνώμων.
 Δεν έχω καμία επαφή με το άθλημα. Μόνο όταν ήμουν 10 χρονών μου είχε δοθεί η ευκαιρία να ρίξω μερικές βολές στην κατασκήνωση που ήμουν. Από τότε δεν έχω πιάσει ξανά τόξο στα χέρια μου. Η τοξοβολία όμως είναι ένα άθλημα με το οποίο θα ήθελα να ασχοληθώ και γιατί όχι να δοκιμαστώ. Το έχω σαν όνειρο μέσα στο μυαλό μου κάποια μέρα να καταφέρω να πάρω μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Το ξέρω ότι ακούγεται κάπως χαζό να σκέφτομαι κάτι τέτοιο χωρίς καν να ασχολούμαι με την τοξοβολία αλλά είναι καλό να θέτεις τους στόχους από πριν... και ποτέ δεν ξέρεις.
 Είμαι 21 χρονών και σπουδάζω στην Θεσσαλονίκη. Μπορείς να μου πεις αν υπάρχουν στην Θεσσαλονίκη σωματεία που μπορώ να γραφτώ; Γνωρίζεις αν σου παρέχουν τον εξοπλισμό; Γιατί θα μου ήταν λίγο δύσκολο αυτή την στιγμή να αγοράσω εξοπλισμό από οικονομική άποψη. Πως ακριβώς λειτουργούν τα σωματεία; Πρέπει να πληρώνω μια ετήσια συνδρομή; και αυτό το ποσό σε τι τιμή ανέρχεται; Μετά από κάποιο διάστημα εξάσκησης θα μπορούσα να λάβω μέρος σε αγώνες;
 Ελπίζω να μην σε κουράσω. Καλό απόγευμα.



καλώς τον!

γνωρίζω ήδη αρκετούς που πριν καλά καλά αρχίσουν "στόχευαν" την κορυφή! τους ολυμπιακούς...
όλοι τα παράτησαν...
σου λέει κάτι;

οι κορυφαίοι, σε κάθε χώρο και στην τοξοβολία, είναι ταλέντα που Δούλεψαν κάτω από Έμπειρα μάτια, για Χρόνια...
ξεκίνα λοιπόν απ'την γειτονιά σου, άντε στην περιφέρεια, άντε στην χώρα.
και όταν θα είσαι πρωταθλητής ελλάδας, να ξέρεις πως θα ξεκινάς απ' τον πάτο της ευρώπης! και όταν θα είσαι στην κορυφή της ευρώπης, να ξέρεις οτι θα είσαι ουσιαστικά στον πάτο της Κορέας :)
για να συνεχίσεις την εξέλιξή σου, αν χρειάζεσαι τόσο τον πρωταθλητικό δρόμο, (γιατί υπάρχουν και άλλοι) στην Σαλονίκη υπάρχει προπονητής και έχει γύρω του,
από τους καλύτερους τοξότες- τριες της ελλάδας...
αυτές τις μέρες είναι στο λονδίνο μαζί με την κυρά του.
η μόνη τοξότρια  μας με 4 συμμετοχές σε ολυμπιακούς.

Αλέκος Νασούλας λοιπόν,  6977405763 σε κανα 2 - 3 βδομάδες...
να γυρίσουν με το καλό!
θα σου δώσουν υλικά και μια μικρή συνδρομή πχ 15ευρώ την θέλουν...


να ξέρεις πως χρειάζεσαι
Χρόνο
Πολύ και
Υπομονή κυρίως και
όχι υλικά σούπερ και σένια...

καλό δρόμο,
ο θείος Μέλτος

6 σχόλια:

Αλέξανδρος Ταυλίκος είπε...

"...και έχει γύρω του,
από τους καλύτερους τοξότες- τριες της ελλάδας..."
3-4 (από τους ...5 συνολικά)είναι αλλά όλους τους άλλους παρατρεχάμενους κολαούζους αυτό το σχόλιο σου μας ανέταξε ψυχολογικά, ...εεε Αποστόλη;

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

γελάω σιγανά και συνεχόμενα! :)

Ανώνυμος είπε...

Έχει καμιά σχέση ο ψάρακας με την Ψάρρα;

Ανώνυμος είπε...

drddgfgfg

Enippeas είπε...

Καλημέρα! Καλωσορίζω και εγώ τον Θεσσ Θεςς αλλά συμβουλεύω και εγώ να αλλάξει την στοχοθεσία του. Ένα-ένα τα βήματα. Όπως ανέφερε και ο Μίλτος, πολλοί στόχευαν στην κορυφή, αλλά τα βρήκαν μπαστούνια... Βλέπεις, πολλοί που θέλουν να διαπρέψουν στον αθλητισμό γρήγορα και άκοπα, σκέφτονται "ο στίβος θέλει πολύ χρόνο και ιδρώτα, η κολύμβηση θα μου κόψει τα χέρια, στο τζούντο μπορεί να τραυματιστώ. Χμ, για να δούμε... Α, τοξοβολία θα κάνω. Σιγά το πράμα: σηκώνεις το τόξο, ρίχνεις τα βελάκια - κι'απο μικρός ήμουν καλός στη σφεντόνα- πετυχαίνεις 10 στα 10 στο κέντρο και γίνεσαι πρώτος στον κόσμο. Σιγά το πράγμα!"
Που πας ρε καραμήτροοο! :)
Και πιάνουν οι φίλοι μας το "τοξάκι" και διαπιστώνουν πως ο δρόμος δεν είναι στρωμένος με δάφνες αλλά... με αγγούρια!
Πιστεύω πως για να ασχοληθεί κανείς με την τοξοβολία, σε "χαμηλό" και υψηλό επίπεδο, πρέπει σηκώνοντας το τόξο και ρίχνοντας τα πρώτα βέλη να νιώσει "κάτι".
Κι άμα δε νοιώσεις τίποτα
και ήρεμα ξυπνήσεις
θα πει πως δε μ' αγάπησες
ούτε θα μ' αγαπήσεις.

Αν δεν του μιλήσει το τόξο, ας το κλείσει κι'ας ασχοληθεί με το μπάντμιντον (για παράδειγμα).
Άλεξ, μην ανησυχείς, βαδίζουμε στον δρόμο της Φώτισης. Δεν λέω, είναι στρωμένος με τα γνωστά πράσινα λαχανικά που προανέφερα, αλλά μας αρέσουν οι δροσερές σαλάτες!!
Κι εσύ φίλε γέλα όσο θες (άλλωστε κι'έγω γελάω με όλα αυτά!) :D :D

Enippeas είπε...

Να αφιερώσω κι'ένα τραγουδάκι πάλι. Χωρίς ιδιαίτερη σημειολογία, απλά γιατί μου άρεσε. Απλά, για το υπέροχο λαούτο και την θέρμη της φωνής που βγαίνει σαν προσευχή...