7 Οκτ 2014

τα είδα Όλα!!!


.... και αποσώνοντας την κουβέντα μου, μετά τις απονομές της Μέτζενας 2014, συμπληρώνω εδώ, ότι δεν είπα εκεί.

οτι δηλαδή φίλε μου, όλα αυτά έγιναν γιατί, ένας (1) το θέλησε να γίνουν.
ο Παύλος ο Κούλης!




κατάφερε πολλά και δύσκολα, με τρόπο που τα κάνει να φαίνονται εύκολα! σχεδίασε. κινητοποίησε δυνάμεις εθελοντικές. ποντάρισε στο φιλότιμο και του βγήκε. έβαλε και το χέρι στην τσέπη εν τέλει και, να τα αποτελέσματα!


36 φέτος.


ρωτάς τι είδα;

είδα το χωριό επι ποδός για μέρες! 
είδα το Κουλέϊκο σύσσωμο στο τρέξιμο! (καλά και το Τζιμέϊκο! :)
είδα χορό και πανηγύρι!
είδα ανένταχτους, να κάνουν τον πρώτο τους αγώνα στην ελλάδα!
είδα πλήθος μέγα στον πρώτο στόχο, στην πλατεία του χωριού!
είδα και θαύμασα που κανένας δεν εγκατέλειψε μέσα στην νεροποντή!
είδα πρόσωπα βρεγμένα, γελαστά, και ναι ευτυχισμένα!
είδα την δύναμη του αγνού χομπίστα, να μετουσιώνεται σε "επαγγελματική" επιτυχία.
είδα των ελλήνων τοξοτών την κοινότητα να πλουτίζει σε εμπειρία και όγκο, εν μέσω κρίσεως!
είδα ελπίδα!

τα είδα όλα!!!

Παύλε, ευχαριστούμε από καρδιάς! κυρίως γιατί μας έδειξες οτι μπορούμε να αποτινάξουμε την μιζέρια, και να φύγουμε μπροστά!




χωρίς να ταλαντευτώ, πήρα την σημαία που μου παρέδωσες, γνωρίζοντας πως ο πήχης έχει φύγει στον ουρανό! αλλά καλά να 'μαστε 1η Μάη 2015, θα γίνει του Πηλίου!!! :)

Σταύρε, Εύη, Νάντια, Ζωή, Δέσποινα, Βασίλη, Οδέττη, Ταξιάρχη, Ερασμία, Θανάση, Θανάση, Νίκο, Αντωνία, Νικόλα, Ντιάνα, Θηρεσία, Μαρία, Μαρία, Γιάννη, Γιώργο, Δήμητρα, Χρυσούλα, Μανώλη, Παρασκευά, Σοφία, Γιώργο, Ιφιγένεια, Κωστή, Στέλιο, Βασίλη, Γωγώ, Βαγγέλη, Μαρία, Πολυξένη, Μαρούσα, Μάνθο, Άρη, Χάρη, Captain Jim, Σπύρο, Λίτσα, Αλέκο, Ελπίδα, Ιωάννα, Πρόδρομε, Χρήστο, Ολγιάννα, Άκη, Τίμη, Παναγιώτη, Θωμά, Ηλία, Richard, Δώρα, Ενιππέα, Μιχάλη, Στέφανε, Αλέξανδρε, Χρήστο, Στρατή, Νίκη, Ασημίνα, Πέτρο, Απόστολε, Παύλε, Χρήστο, Ελίζα!

ευχαριστώ από καρδιάς για την παρέα σας όλα αυτά τα χρόνια! κρατήστε γερά μες τον χειμώνα που 'ρχεται, και σαν πρασινίσουν ξανά τα δέντρα, θα πούμε το τραγούδι μας στην ακτή του Αιγαίου!


Καλές Βολές Σύντροφοι!




1 σχόλιο:

Κουλης Παυλος είπε...

Φιλέ Μίλτο ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια .όπως σου είπα εγώ δεν είμαι καλός στο να αποτυπώνω τις σκέψεις μου στο χαρτί ,αφήνω ανθρώπους σαν και εσένα να ξεδιπλώνουν εικόνες πρωτόγνωρες για μένα. ήμουν στην γραμμή βολής μαζί με εσένα, μαζί με τους φίλους μου και όπως σου είχα υποσχεθεί δεν άφησα και δεν θα αφήσω ποτέ την χαρά, την διασκέδαση ,την παρέα σε δεύτερη μοίρα . στο Πήλιο μαζί καλύτερα, με μεγαλύτερη παρέα από γελαστά πρόσωπα για το 4o TFG που προτείνω να το ονομάσεις …. ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ 2015 !!!!!!!!